JÄSENKIRJE 5/2007

Kutsu kerhon pikkujouluun

Vuoden viimeinen kerhoilta ja pikkujoulu pidetään maanantaina 10.12. klo 18 Ravintola Hilikussa, Kasarmintie 6.

Tarjolla on ainakin Hilikun perinteinen pikkujouluateria noutopöydästä, kuten ennenkin. Pikkuhuutokauppoja voidaan pitää ja jonkinlaiset arpajaisetkin varmasti järjestetään. Aterian hinta on 28 €, mistä kerho maksaa jäsenien osalta 10 €. Jäsenen vastuulle jää siis 18 €. Avec on mahdollista ottaa mukaan ja samaan perheeseen kuuluvahan pääsee jäseneksi pelkällä kerhon jäsenmaksulla 7€.

Ilmoittautumiset on tehtävä viimeistään marraskuun kerhoillassa, kerhon sähköpostiin tai puhelimella, mieluiten tekstiviestillä numeroon 040-5460770.

Vuodenvaihteen kerho-ohjelma on seuraavanlainen

PVM KLO TAPAHTUMA TEEMA / HUOM
26.11.07 18:00-20:30 Kerhoilta
10.12.07 18:00- Pikkujoulut Paikka: Hilikku
14.01.08 18:00-20:30 Kerhoilta
28.01.08 18:00-20:30 Kerhoilta Teemailta

Tarkista osoitetietosi

Mikäli et ole saanut kerhokirjettä sähköisenä eikä kirjepostissa, niin ilmoitatko muuttuneen osoitteesi kerhoon. Pyrimme lähettämään mahdollisimman monta kerhokirjettä sähköpostin välityksellä. Tälläkin hetkellä usean numismaatikon sähköiset yhteystiedot ovat hukassa. Ilmeisesti myös osa kirjepostin saajista ei ole ilmoittanut nykyistä osoitettaan kerholle.

Tarvikekauppa

Tarvikekaupan osalta voisi mainita, että tarvikkeita saatavana 26.11.2007 kokouksessa ja se jälkeen vasta 14.1.2008 kokouksessa. Pikkujoulu vietetään jouluisissa tunnelmissa ilman kaupallista hössötystä. Koti- ja postimyynti toimii normaalisti. Tarvikekauppa hoituu myös numerosta 0400-805060

25.2.2008 huutokaupan kohteiden sisäänjättö

Helmikuun huutokauppaan voi jättää kohteita huutokaupanhoitaja Auvo Tirkkoselle kerhoillassa 26.11 ja pikkujoulussa 10.12 sekä myöhemminkin aina torstaihin 20.12 saakka. Myyntiprovisio on 5%, enintään 100€ myyjää kohti. Lisäksi peritään kohdemaksuna 1€ myydyistä ja 0,50€ myymättömistä kohteista. Yli 2000€ myynnin osalta peritään siis vain kohdemaksu. Lähialueelta kohteet haetaan tarvittaessa kotoa. Tiedustelut puh.050-4108 745.

Kevätkokous

Kerhon sääntömääräinen tilikokous eli kevätkokous on maanantaina 10.3.2008. Jollei muuta postitettavaa tule, niin tämä jäsenkirje toimii myös kokouskutsuna vain kirjepostia saaville jäsenille.

Muutoksia vastuuhenkilöissä

Kerhon vastuuhenkilöissä on tapahtunut muutoksia. Osoitamme kiitokset kerhon pitkäaikaiselle puheenjohtajalle Timo Klemetille kymmenen vuoden uurastuksesta. Uutena puheenjohtajana ensi vuoden alussa jatkaa Aki Löytynoja. Myös hallituksen kokoonpanossa tapahtui muutoksia.

Rauhallista Joulun odotusta ja Keräilyrikasta Uutta Vuotta 2008

Toivottaa Oulun Numismaattisen kerhon hallitus