SYYSKOKOUSKUTSU JA JÄSENKIRJE 4/2008

Arvoisa Oulun Numismaattisen kerhon jäsen!

Tämä jäsenkirje sisältää kutsun kahteen merkittävään Oulun Numismaattisen kerhon tapahtumaan:

1. Suomen Numismaatikkolitto ry:n syyskokous ja huutokauppa

Suomen Numismaatikkolitto ry:n syyskokous ja huutokauppa pidetään Oulussa 25. - 26.10.2008. Tilaisuuksien pitopaikkana on Hotelli-ravintola LASAREETTI, Kasarmintie 13, puh: 020 757 4700, www.lasaretti.com.

Kerhon jäsenille soveltuvaa ohjelmaa on tarjolla seuraavasti:

Lauantai 25.10.
  • klo 13-18: huutokauppa 1. päivä, Aurorasali
  • klo 19 alkaen: Buffet–illallinen, Oulu–menu
Sunnuntai 26.10.
  • klo 8.30 (lähtö klo 8.15 Lasareetista): Tutustuminen Pohjois-Pohjanmaan museon näyttelyihin, jossa esillä mm. Aleksanteri I:n Oulun kaupungille 1810 luovuttama palkintomitali ja muuta Numismatiikkaa. Museon pitäisi olla avoinna numismaatikoille klo 11 saakka.
  • klo 10: huutokauppa 2. päivä. Näyttö alkaen klo 10
Huutokaupassa on n. 1400 kohdetta. Tarkemmat tiedot kohteista Numismaatikko-lehdestä ja kerhon www-sivuilta (huutokauppalista).

Kerho kustantaa ilmoittautuneille jäsenille buffet–illallisen. Omavastuu 15€. Aterian hinta muutoin n. 40€. Ilmoittaudu kerhoillassa tai kerhon sähköpostiosoitteessa info(at)oulunnumismaatikot.fi tai puhelimella 20.10. mennessä 040 - 546 0770. Kerholla ei ole perinteistä jouluateriaa tänä vuonna Hilkussa. Pikkujoulu vietetään lyseolla rahojen parissa.

2. Oulun Numismaattisen kerhon syyskokous

Oulun Numismaattisen kerhon syyskokous pidetään maanantaina 11.10.2008 klo 18 Oulun Lyseolla. Syyskokouksen aiheena ovat mm. henkilövalinnat ja jäsenmaksun suuruus vuodelle 2009. Kokouksen esityslista ja toimintasuunnitelma 2009 on nähtävillä kerhon www-sivuilla. Vuoden 2009 talousarvio jaetaan paikan päällä.

Tämä viesti toimii vuosikokous kokouskutsuna niille jäsenille, jotka saavat postia kerholta vain perinteisen postin kautta, ja eivät kuulu sähköpostijakelun piirin.

Oulun Numismaattisen kerhon kevätkokous eli sääntömääräinen tilikokous on maanantaina 9.3.2009.

Lopullinen syksyn ja alustava kevään ohjelma

Ajan tasalla olevat tiedot loppusyksyn ja kevään kokoontumisajankohdista näet kokoontumiset-sivulta.

Terveisin,
ONK:n hallituksen puolesta sihteeri Esa Moilanen