JÄSENKIRJE 2/2005

14.11.2005

Marraskuun pimeydessä talven valkeutta odotellessa.
  • KUTSU: Vuoden viimeinen kerhoilta ja pikkujoulu lauantaina 10.12. klo 18 pikkujoulu Ravintola Hilkussa (Kasarmintie 6). Perinteinen jouluateria, huutokauppaa sekä arvontaa. Illan kuluista omavastuuosuus jäsenille max10 euroa. Avec on mahdollista ottaa mukaan. Jos puoliso ei ole jäsen, illan hinta on 27 euroa. (Talouden ensimmäinen jäsenyys 34e, toinen 7e) Ilmoittautuminen 28.11 kerhoilloissa TAI tekstiviestillä gsm- numeroon 040-5460770 TAI kerhon sähköpostiosoitteeseen, joka on tämän kirjeen alareunassa viimeistään 30.11.
  • HUUTOKAUPPAKOHTEIDEN SISÄÄNJÄTTÖ: Lauantaina 10.12.2004 päättyy myös helmikuun huutokaupan (27.2.2006) kohteiden sisäänjättöaika. Ilmoita myytävistä kohteista kerhon huutokauppatoimikunnalle Eero Niemiaholle kerhoillassa TAI puh. 08-5301520 TAI kerhon sähköpostiosoitteeseen. Katso tarkempia ohjeita kerhon www-sivuilta huutokauppojen ohjeista.
  • KERÄILYTARVIKKEET: Hyvä joululahja: Suomi kolikkokansiot I-IV. Saatavana tarvikemyynnistä kerhoiltoina Aarne Jaakolalta tai puhelin 0400-805060 tai aarne.olavi@luukku.com. Rahahinnasto 2005 ja muut tarvikkeet myös postitoimituksena. Pikkujouluiltana vain ennakkotilaukset.
  • MUUTTO: Mikäli haluat varmistaa Numismaatikkolehden saamisen muuton jälkeen, tee osoitteenmuutos kerhon sähköpostiosoitteeseen tai kerhoillassa sihteerille Esa Moilaselle. Tällä hetkellä ainakin kolme sähköpostiosoitetta on vanhentunut, sillä postit tulevat takaisin. Jäsenen postilaatikko on joko täynnä tai se ei ole enää olemassa. Ilmoita myös muuttunut sähköpostiosoite. Jäsenkirje jaetaan jatkossa sähköisessä muodossa rinkiin kuuluville. Muut saavat perinteistä postia 2-3 kertaa vuodessa.
  • TILASTOTIETO: Harvinaisten seteleiden sarjanumeroita on kertynyt tähän mennessä 2782 Suomen Pankin ja 243 Yhdyspankin ja Vaasan Osakepankin seteliä eli yhteensä 3052 setelinumeroa.
Kerhon johtokunnan puolesta:
Sihteeri