SYYSKOKOUSKUTSU JA JÄSENKIRJE, lokakuu 2009

3. Pikkujoulut Lasaretissa
  4. Kysely teemailloista

1. Syyskokouskutsu

Oulun Numismaattisen kerhon sääntömääräinen syyskokous on maanantaina 9.11.2009 klo 18.00 Oulun Lyseolla luokassa 14. Syyskokouksen aiheina ovat mm. henkilövalinnat vuodelle 2010. Kokouksen esityslista löytyy alta, toimintasuunnitelma sekä vuoden 2010 talousarvio ovat saatavana kokouspaikalla.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle 2010. (Vuonna 2009 jäsenmaksu on ollut 7 euroa, liittymismaksua ei ole ollut. Hallituksen esitys on, että vanhat jäsenet vapautetaan 7 euron jäsenmaksusta vuodelle 2010.)
  6. Valitaan kerhon hallituksen jäsenet:
    1. Valitaan vuodelle 2010 kerhon puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. (Vuonna 2009 kerhon puheenjohtajana on toiminut Aki Löytynoja.)
    2. Valitaan vuodelle 2010 kaksi uutta hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. (Erovuorossa ovat varsinaiset jäsenet Esa Moilanen ja Tero Kontiokari. Erovuoroisia eivät ole Timo Rätti ja Lasse Vimpari, jotka jatkanevat toisen kauden.)
    3. Valitaan vuodelle 2010 kerhon hallituksen varajäsen. (Varajäsenistä erovuorossa on Juha Vuorio, ja toisen vuoden jatkava varajäsen on Martti Ollinen.)
  7. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat. (Vuonna 2009 varsinaisina tilintarkastajina ovat toimineet Markku Mikkonen ja Mikko Autti. Varatilintarkastajina ovat Ahti Soronen ja Veli-Matti Koskela. Varsinaiset tilintarkastajat Mikkonen ja Autti ovat ilmoittaneet, että eivät ole käytettävissä enää vuonna 2010.)
  8. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.
    1. Nimetään kerholle varainhoitaja. (Vuonna 2009 varainhoitajana on toiminut puheenjohtaja Aki Löytynoja.)
    2. Valitaan kerholle sihteeri. (Vuonna 2009 sihteerinä on toiminut Esa Moilanen (vuosikokousasiat ja kokoontumiset) ja Timo Rätti (jäsen- ja tiedotusasiat).)
    3. Nimetään kerhon www-sivuvastaava. (Vuonna 2009 sivujen ylläpitäjäksi valittiin Lasse Vimpari, hänen lisäkseen Timo Rätti on hoitanut suuren osan sivujen ylläpidosta.)
    4. Valitaan kerholle jäsenrekisterin ylläpitäjä. (Vuonna 2009 jäsenrekisteriä on ONK:n osalta ylläpitänyt Timo Rätti.)
    5. Valitaan huutokaupanhoitaja. (Vuoden 2009 syksyn huutokaupan osalta huutokaupanhoitajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    6. Valitaan huutokauppatoimikunta. (Vuonna 2009 toimikunnan jäseniä ovat olleet Auvo Tirkkonen, Markku Sumén, Timo Rätti ja Rauno Mäkitalo. Auvo Tirkkonen on ilmoittanut, että ei ole enää vuonna 2010 mukana huutokauppatoimikunnassa.)
    7. Kootaan jäsenkyselyn tulokset teemailtojen aiheista ja esitelmöitsijöistä.
    8. Tehdään päätökset kerhon varojen käytöstä museolle tehtäviin eurokolikko- ja markkamääräiset hopearahat lahjoituksiin. Valitaan vastuuhenkilö.
    9. Päätetään huutokauppaohjelmiston hankinnasta.

2. Valtakunnallinen huutokauppa 26.10.2009

Muistutus: Kerhomme järjestämä valtakunnallinen huutokauppa on ensi maanantaina, 26.10.2009 Oulun lyseolla luokassa 14. Huutokauppalista ja kuvagalleria ovat nähtävillä kerhon www-sivuilla osoitteessa http://www.oulunnumismaatikot.fi/huutokaupat/listat.html. Mukana on paljon mielenkiintoisia kohteita. Ohjeet huutokauppaan osallistumisesta löytyy osoitteesta http://www.oulunnumismaatikot.fi/huutokaupat/osallistuminen.html. Kirjallisten tarjousten tulee olla perillä viimeistään sunnuntaina 25.10. Tervetuloa mukaan huutokauppaan, toivomme runsasta osanottoa!.

3. Pikkujoulut Lasaretissa

Vuoden viimeinen kerhoilta ja pikkujoulu pidetään maanantaina 14.12. klo 18 ravintola Lasaretissa, Kasarmintie 13:ssa. Tarjolla on perinteinen jouluateria glögin kera. Aterian hinta on kerhon jäsenille 15 € ja ei-jäsenille noin 30 €. Myös avec on mahdollista ottaa mukaan, ja samaan perheeseen kuuluvahan pääsee jäseneksi pelkällä kerhon jäsenmaksulla (7 €).

Ilmoittautumiset on tehtävä viimeistään marraskuun loppuun mennessä Akille, joko sähköpostilla info(at)oulunnumismaatikot.fi, puhelimella 040 546 0770 tai henkilökohtaisesti syksyn kerhoilloissa.

4. Kysely teemailloista

Kerholla on tarkoituksena järjestää ensi vuonna 3 - 4 teemailtaa. Aiemmissa teemailloissa on ollut aiheita mm. markoista, euroista, ulkomaalaisista rahoista, mitaleista ja osakekirjoista. Nyt kysymme jäsenien mielipidettä: Mistä aiheista haluaisitte teemailtoja järjestettävän? Mitkä aiheet kiinnostavat? Haluaisitteko jostain lisätietoa?

Kerro vapaasti mielipiteesi meille joko kerhoillassa tai sähköpostilla osoitteella info(at)oulunnumismaatikot.fi. Otamme toki vastaan myös valmiita esitelmiä. Käymme ehdotuksia läpi syyskokouksessa. Nyt ideoimaan!

Idearikkain terveisin,