Kevätkokouskutsu ja jäsenkirje, maaliskuu 2010

3. Osoitetietojen tarkistuspyyntö
  4. Numismaatikko-lehden tilauksesta ja jäsenmaksuista

1. Kevätkokouskutsu

Oulun Numismaattisen kerhon sääntömääräinen kevätkokous on maanantaina 15.3.2010 klo 18.00 Oulun Lyseolla luokassa 14. Kokouksen tarkoituksena on esittää yhdistyslain mukaisesti edellisen vuoden tilit hyväksyttäväksi. Lisäksi aiheena on mm. kerhon 50-vuotisjuhlan valmistelut. Kokouksen esityslista löytyy alta, ja alustava vuoden 2009 toimintakertomus löytyy kerhomme www-sivuilta. Alustava toimintakertomus sekä tilinpäätös ovat saatavana myös kokouspaikalla.

Kevätkokouksen esityslista:

2. Valitaan kokoukselle puheenjohtaja hallituksen ulkopuolelta sekä sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Esitetään tilinpäätös, toimintakertomus ja tilintarkastajien lausunto.
  6. Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.
  7. Keskustellaan kerhon 50-vuotisjuhlien valmistelusta (maaliskuu 2012).
  8. Käsitellään muut asiat.

2. Valtakunnallinen huutokauppa 3.5.2010

Oulun Numismaattisen Kerhon kevään valtakunnallinen huutokauppa järjestetään maanantaina 3.5.2010. Mikäli Sinulla on huutokaupattavia kohteita, ota yhteyttä huutokaupanhoitajaan:

Tero Kontiokari
Kartoittajantie 2
90650 Oulu
Sähköpostiosoite: huutokauppa(at)oulunnumismaatikot.fi
Puhelin: 040 757 4423

Huutokauppaan myyntiin jätettävien kohteiden on oltava perillä viimeistään perjantaina 18.3. (HUOM! Aikaistettu sisäänjättöpäivä!) Lisätietoja saat osoitteesta http://www.oulunnumismaatikot.fi/huutokaupat/sisaanjatto.html. Huutokauppalista tulee nähtäväksi Numismaatikko-lehden (nro 3/2010) lisäksi kerhon www-sivuille, jonne lisäämme myös kuvia kohteista. Huutokauppaan osallistumisesta huutajana löytyy ohjeet osoitteesta http://www.oulunnumismaatikot.fi/huutokaupat/osallistuminen.html. Mikäli et pääse paikan päälle, voit jättää myös kirjallisen tarjouksen huutokaupanhoitajalle; sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse.

3. Osoitetietojen tarkistuspyyntö

Pyytäisin kaikkia niitä, joille tämä jäsenkirje tulee paperisena, tarkistamaan oman osoitteensa. Olen päivittänyt useita osoitetietoja numismaatikkoliitolta saamieni tietojen perusteella. Toivottavasti kaikki osoitetiedot ovat nyt oikeat ja kirjeet menevät perille, mutta jos huomaatte virheitä, ilmoittakaa asiasta pikimiten minulle. Myös sähköpostiosoitteiden muutokset kannattaa ilmoittaa, sillä nytkin on listalla muutamia toimimattomia sähköpostiosoitteita. Ilmoitan muutokset aina myös numismaatikkoliitolle, jotta Numismaatikko-lehtikin tulee oikeaan osoitteeseen. Kiitoksia yhteistyöstä!

Samaan hengenvetoon mainostan jälleen sähköistä jäsenkirjettä, jonka kautta jäsenet saavat ajankohtaisempaa tietoa sekä ONK:n toiminnasta että myös muista tapahtumista ja huutokaupoista. Sähköinen jäsenkirje säästää kerhomme varojen lisäksi myös luontoa. Sähköisen jäsenkirjeen lisäksi on toki myös mahdollista tilata paperinen jäsenkirje, joka lähetetään vain noin kahdesti vuodessa. Mikäli haluatte sähköisen tai perinteisen jäsenkirjeen, ottakaa yhteyttä joko sähköpostilla jasenasiat(at)oulunnumismaatikot.fi tai puhelimella 040 553 8698. Molemmat jäsenkirjeet voi perua milloin tahansa.

4. Numismaatikko-lehden tilauksesta ja jäsenmaksuista

Muistattehan, että jos jäsenmaksunne myöhästyy, loppuu Numismaatikko-lehden tilaus nykyisin automaattisesti. Samalla päättyy myös ONK:n jäsenyytenne. Tänä keväänä maksamatta jättäneitä oli ennätysmäärä. Mikäli siis Numismaatikko-lehteä ei tulekaan enää, ottakaa yhteyttä Numismaatikkoliiton jäsensihteeriin, Veikko Wuoriseen, puh. 0400 327 329, sähköposti jasenasiat(at)numismaatikko.fi.

Pelkille Oulun Numismaattisen Kerhon jäsenille ei tänä vuonna tule laskua ollenkaan, sillä kaikki kerhomme vanhat jäsenet vapautettiin tämän vuoden jäsenmaksusta. Uusilta jäseniltä jäsenmaksut peritään erikseen. Ottakaa yhteyttä minuun, mikäli on kysyttävää.

Talvisin keräilyterveisin,