Syyskokouskutsu ja jäsenkirje, lokakuu 2010

4. Pikkujoulut 2010
  5. Muutama muu huomionarvoinen asia

1. Syyskokouskutsu

Oulun Numismaattisen Kerhon sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 8.11.2010 klo 18.00 Oulun Lyseolla luokassa 14. Syyskokouksen aiheina ovat mm. henkilövalinnat vuodelle 2011. Kokouksen esityslista löytyy alta. Vuoden 2011 toimintasuunnitelma sekä talousarvio ovat saatavana kokouspaikalla.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys.
  5. Vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet tulevalle kalenterivuodelle 2011. (Vuonna 2010 jäsenmaksu on ollut 7 euroa uusille jäsenille, vanhoilta jäseniltä jäsenmaksua ei ole peritty. Liittymismaksua ei ole ollut. Hallituksen esitys on, että peritään jäsenmaksu 7 euroa tulevana vuonna kaikilta jäseniltä.)
  6. Valitaan kerhon hallituksen jäsenet:
    1. Valitaan vuodelle 2011 kerhon puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. (Vuonna 2010 kerhon puheenjohtajana on toiminut Aki Löytynoja.)
    2. Valitaan vuodelle 2011 kaksi uutta hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. (Erovuorossa ovat varsinaiset jäsenet Timo Rätti ja Lasse Vimpari. Erovuoroisia eivät ole Esa Moilanen ja Tero Kontiokari, jotka jatkanevat toisen kauden.)
    3. Valitaan vuodelle 2011 kerhon hallituksen varajäsen. (Varajäsenistä erovuorossa on Martti Ollinen. Toisen vuoden jatkava varajäsen on Markku Sumén.)
  7. Valitaan kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat. (Vuonna 2010 tilintarkastajina ovat toimineet Reijo Karppinen ja Juha Vuorio. Varatilintarkastajina ovat toimineet Ahti Soronen ja Veli-Matti Koskela.)
  8. Muut asiat.
    Nimetään vastuuhenkilöt seuraaviin kerhon toiminnan kannalta keskeisiin tehtäviin kalenterivuodelle 2011:
    1. Valitaan kerholle varapuheenjohtaja. (Vuonna 2010 varapuheenjohtajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    2. Valitaan huutokaupanhoitaja. (Vuonna 2010 huutokaupanhoitajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    3. Valitaan huutokauppatoimikunta. (Vuonna 2010 toimikunnan jäseniä ovat olleet Markku Sumén, Timo Rätti, Jani Nuorala ja Rauno Mäkitalo.)
    4. Nimetään kerholle varainhoitaja. (Vuonna 2010 varainhoitajana on toiminut puheenjohtaja Aki Löytynoja.)
    5. Valitaan kerholle sihteeri. (Vuonna 2010 sihteerin tehtävät on jaettu seuraavasti: varsinaisena sihteerinä on toiminut Esa Moilanen; vuosikokousasiat sekä kokoontumiset ja Timo Rätti; jäsen- ja tiedotusasiat.)
    6. Nimetään kerhon www-vastaava. (Vuonna 2010 www-sivujen päivityksistä on vastannut Timo Rätti.)
    7. Valitaan kerholle jäsenrekisterin ylläpitäjä. (Vuonna 2010 jäsenten kirje- ja sähköpostiosoitteistoa on ylläpitänyt Timo Rätti.)
    8. Valitaan kerholle postitusvastaava. (Vuonna 2010 perinteisten jäsenkirjeiden postituksesta on vastannut Aki Löytynoja.)
    9. Valitaan yhdys-/vastuuhenkilö antiikki- ja keräilymessuille. (Vuonna 2010 yhteysasioita on hoitanut Aki Löytynoja.)
    10. Nimetään rahojen arviointipalveluja kerhon nimissä tarjoavat henkilöt. (Vuonna 2010 arviointipalveluja kerhon nimissä on tarjonnut Aki Löytynoja.)
    11. Tehdään päätös Oulun Numismaattisen Kerhon 50-vuotisjuhlien valmistelusta ja ohjelmasta (maalis-huhtikuu 2012). Valitaan juhlatoimikunta. (Hallituksen esitys on, että ainakin Timo Rätti on mukana toimikunnassa.)
    12. Tehdään päätös, haetaanko Suomen Numismaatikkoliiton liittokokousta ja valtakunnallista huutokauppaa Ouluun maalis-huhtikuussa 2012. (Muut hallituksen ehdottamat juhlintatavat on esitelty toimintasuunnitelmassa.)
    13. Muut asiat.

2. Tarvikevälityksen loppuunmyynti

Kerhomme hallitus on päättänyt "ulkoistaa" tarvikevälityksen rahaliike J. Nuorala Oy:lle. Tavoitteena on saada kerhoiltoihin jatkuvaa keräilytarvikemyyntiä jäsenille edulliseen hintaan. Tämän takia järjestämme loppuunmyynnin kerhon jäljellä olevalle tarvikevarastolle maanantaina 22.11. kokouksen yhteydessä. Lisätietoja loppuunmyynnistä antaa Aki Löytynoja: sähköposti aki.loytynoja(at)dnainternet.net tai puhelin 040 546 0770.

3. Eurokerääjän aapinen

Pohjois-Karjalan Numismaatikot ovat julkaisseet ensimmäisen suomalaisen eurorahaluettelon. Se sisältää kaikkien euromaiden kolikot ja setelit hinta-arvioineen, yhteensä 100 sivua eurotietoa. Koska kerhon tarvikevälitys siirtyy rahaliike J. Nuorala Oy:lle, on tämä luettelo nyt saatavissa Janin kautta jäsenhintaan 10 €/kpl (normaalihinta 15 €). Tilaukset suoraan Janille:

Jani Nuorala
Kartoittajantie 8
90650 Oulu
Puhelin: 044 2040 574
Sähköpostiosoite: jani(at)jncoins.com

4. Pikkujoulut 2010

ONK:n hallitus on päättänyt, ettei perinteistä pikkujouluillallista järjestetä tänä vuonna. Sen sijaan 13.12. pidetään Oulun Lyseolla ns. pikkujoulukokous, jossa on luvassa mm. arvontaa ja glögiä. Tervetuloa mukaan!

5. Muutama muu huomionarvoinen asia

Syksyisin keräilyterveisin,