ONK 50 vuotta 2012

3. ONK:n pikkujoulu 10.12.2012
  4. Lopuksi...

1. Syyskokouskutsu

Oulun Numismaattisen Kerhon sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 12.11.2012 klo 18:00 Oulun Lyseolla luokassa 14. Kokouksen esityslista löytyy alta. Vuoden 2013 toimintasuunnitelma sekä talousarvio ovat saatavana kokouspaikalla, ja ne voidaan toimittaa myös postitse erillisestä pyynnöstä.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokoukselle työjärjestys.
  5. Vahvistetaan kerholle seuraavat vuoden 2013 tulevan toiminnan ohjaajat:
    1. Toimintasuunnitelma 2013, sisältää kokoontumisaikataulut.
    2. Tulo- ja menoarvio 2013.
    3. Liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet tulevalle kalenterivuodelle 2013. (Vuonna 2012 jäsenmaksu on ollut 7 euroa. Alle 18-vuotiailta ei ole peritty jäsenmaksua. Liittymismaksua ei ole ollut.) Hallitus esittää jäsenmaksun säilyttämistä ennallaan.
  6. Valitaan kerhon hallituksen jäsenet:
    1. Valitaan vuodelle 2013 kerhon puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. (Vuonna 2012 kerhon puheenjohtajana on toiminut Markku Sumén.)
    2. Valitaan vuodelle 2013 kaksi hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. (Erovuorossa ovat varsinaiset jäsenet Timo Rätti ja Pekka Alatalo. Erovuoroisia eivät ole Esa Moilanen ja Tero Kontiokari, jotka jatkanevat toisen kauden.)
    3. Valitaan vuodelle 2013 kerhon hallituksen varajäsen. (Varajäsenistä erovuorossa on Martti Ollinen. Toisen vuoden jatkava varajäsen on Veli-Matti Koskela.)
  7. Valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat. (Vuonna 2012 toiminnantarkastajina ovat toimineet Reijo Karppinen ja Juha Vuorio. Varatoiminnantarkastajina ovat toimineet Eero Mattila ja Esko Veijola.)
  8. Nimetään vastuuhenkilöt seuraaviin kerhon toiminnan kannalta keskeisiin tehtäviin kalenterivuodelle 2013. Alla luetellut kohdat voidaan käsitellä syyskokouksessa, mutta ne voidaan jättää sääntöjen mukaan myös uuden hallituksen päätettäväksi. Päätöstenteko syykokouksessa antaa vahvemman selkänojan tulevalle toiminnalle, koska syyskokouksessa on enemmän jäseniä ottamassa asioihin kantaa.
    1. Valitaan kerholle varapuheenjohtaja. (Vuonna 2012 varapuheenjohtajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    2. Valitaan huutokaupanhoitaja. (Vuonna 2012 huutokaupanhoitajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    3. Valitaan huutokauppatoimikunta. (Vuonna 2012 toimikunnan jäseniä ovat olleet Markku Sumén, Timo Rätti, Jani Nuorala ja Rauno Mäkitalo ja täydennysjäseninä ovat toimineet Auvo Tirkkonen ja Veli-Matti Koskela.)
    4. Nimetään kerholle varainhoitaja. (Vuonna 2012 varainhoitajana on toiminut Aki Löytynoja.)
    5. Valitaan kerholle sihteeri. (Vuonna 2012 sihteerin tehtäviä on hoitanut Esa Moilanen.)
    6. Nimetään kerhon tiedotus- ja www-vastaava. (Vuonna 2012 kerhon tiedotuksesta, postituksesta sekä nettisivujen päivityksistä on vastannut Timo Rätti.)
    7. Valitaan kerholle jäsenrekisterin ylläpitäjä. (Vuonna 2012 jäsenten kirje- ja sähköpostiosoitteistoa on ylläpitänyt Timo Rätti.)
    8. Valitaan yhteys- ja vastuuhenkilö Antiikki- ja keräilymessuille. (Vuonna 2012 yhteysasioita on hoitanut Markku Sumén. Laskut on maksanut varainhoitaja Aki Löytynoja.)
    9. Nimetään rahojen arviointipalveluja kerhon nimissä tarjoavat henkilöt. (Vuonna 2012 arviointipalveluja kerhon nimissä ovat tarjonneet Aki Löytynoja, Tero Kontiokari ja Auvo Tirkkonen.)
    10. Tarvikevälityksen hoidon jatkaminen J. Nuorala Oy:n kautta.
  9. Muut asiat.
    1. Metallinpaljastimen hankinta kerholle.
    2. Saate kevätkokoukselta 2012. Kerhon varojen sijoittaminen toimintaan.

2. ONK:n syyshuutokauppa 29.10.2012

Oulun Numismaattisen Kerhon syyshuutokauppa järjestetään maanantaina 29.10.2012 Oulun Lyseolla luokassa 14. Näyttö alkaa jo klo 17:00 ja itse huutokauppa 17:30 - eli normaalia aiemmin! Huutokauppalista on nähtävillä kerhon nettisivuilla www.oulunnumismaatikot.fi sekä Numismaatikko 5/2012:ssa. Kohteiden kuvat löytyvät myös nettisivuiltamme.

Kirjalliset tarjoukset lähetetään osoitteella Tero Kontiokari, Kartoittajantie 2, 90650 Oulu. Tarjouksia voi tehdä myös puhelimella p. 040 757 4423 ja sähköpostilla: meklari(at)oulunnumismaatikot.fi. Tarjousten on oltava perillä viimeistään sunnuntaina 28.10.2012 klo 12.00.

Tervetuloa huutamaan!

3. ONK:n pikkujoulu 10.12.2012

Kerho järjestää pikkujoulun maanantaina 10.12.2012 Ravintola Rauhalassa (Mannenkatu 1) klo 18:00 alkaen. Jouluillallisen hinta ONK:n jäsenille on 15 euroa ja kerhon ulkopuolisille 35 euroa. Jäseneksi liittymällä saa siis mukavan alennuksen. Jouluillallisen lisäksi järjestetään myös arvontaa. Illallismenu on vielä avoin, tarkempaa tietoa lähempänä nettisivuillamme. Ilmoittautumiset Tero Kontiokarille, yhteystiedot ylempänä.

4. Lopuksi...

• Ensi kevään huutokauppaan aletaan ottaa kohteita vastaan 12.11.2012 alkaen. Kohteet tulee olla perillä jo hyvissä ajoin ennen joulua. Tämä siksi, että olemme aikaistaneet kevään huutokaupan ajankohtaa helmikuuhun. Yhteydenotot Tero Kontiokariin.
  • Joillain tämän paperisen kirjeen saajilla on sähköpostiosoite lakannut toimimasta. Jos haluatte jatkaa sähköisen jäsenkirjeen tilaamista, ilmoittakaa minulle uusi sähköpostiosoitteenne. Myös muutkin voivat tilata jäsenkirjeen sähköpostilla! Sähköinen jäsenkirje ilmestyy noin 1 - 2 kertaa kuukaudessa.
  • Jos sähköpostiosoitteenne muuttuu, muistakaa ilmoittaa minulle, jotta jäsenkirjeet tulevat ongelmitta perille.

Syysterveisin,