ONK 50 vuotta 2012

2. ONK:n pikkujoulu 9.12.2013
  3. Lopuksi...

1. Syyskokouskutsu

Oulun Numismaattisen Kerhon sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 11.11.2013 klo 18.00 Oulun Lyseolla luokassa 14. Kokouksen esityslista löytyy alta. Vuoden 2014 toimintasuunnitelma sekä talousarvio ovat saatavana kokouspaikalla, ja ne voidaan toimittaa myös postitse erillisestä pyynnöstä.

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokoukselle työjärjestys.
  5. Vahvistetaan kerholle seuraavat vuoden 2014 tulevan toiminnan ohjaajat:
    1. Toimintasuunnitelma 2014, sisältää kokoontumisaikataulut.
    2. Tulo- ja menoarvio 2014.
    3. Liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet tulevalle kalenterivuodelle 2014. (Vuonna 2013 jäsenmaksu on ollut 7 euroa. Alle 18-vuotiailta ei ole peritty jäsenmaksua. Liittymismaksua ei ole ollut.) Hallitus esittää jäsenmaksun säilyttämistä ennallaan.
  6. Valitaan kerhon hallituksen jäsenet:
    1. Valitaan vuodelle 2014 kerhon puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. (Vuonna 2013 kerhon puheenjohtajana on toiminut Markku Sumén.)
    2. Valitaan vuodelle 2014 kaksi hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. (Erovuorossa ovat varsinaiset jäsenet Esa Moilanen ja Tero Kontiokari. Erovuoroisia eivät ole Timo Rätti ja Pekka Alatalo, jotka jatkanevat toisen kauden.)
    3. Valitaan vuodelle 2014 kerhon hallituksen varajäsen. (Varajäsenistä erovuorossa on Veli-Matti Koskela. Toisen vuoden jatkava varajäsen on Martti Ollinen.)
  7. Valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat. (Vuonna 2013 toiminnantarkastajina ovat toimineet Reijo Karppinen ja Juha Vuorio. Varatoiminnantarkastajina ovat toimineet Eero Mattila ja Esko Veijola.)
  8. Nimetään vastuuhenkilöt seuraaviin kerhon toiminnan kannalta keskeisiin tehtäviin kalenterivuodelle 2014. Alla luetellut kohdat voidaan käsitellä syyskokouksessa, mutta ne voidaan jättää sääntöjen mukaan myös uuden hallituksen päätettäväksi. Päätöstenteko syykokouksessa antaa vahvemman selkänojan tulevalle toiminnalle, koska syyskokouksessa on enemmän jäseniä ottamassa asioihin kantaa.
    1. Valitaan kerholle varapuheenjohtaja. (Vuonna 2013 varapuheenjohtajana on toiminut Pekka Alatalo.)
    2. Valitaan huutokaupanhoitaja. (Vuonna 2013 huutokaupanhoitajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    3. Valitaan huutokauppatoimikunta. (Vuonna 2013 toimikunnan jäseniä ovat olleet Markku Sumén, Timo Rätti, Jani Nuorala ja Rauno Mäkitalo ja täydennysjäseninä ovat toimineet Auvo Tirkkonen ja Veli-Matti Koskela.)
    4. Nimetään kerholle varainhoitaja. (Vuonna 2013 varainhoitajana on toiminut Aki Löytynoja.)
    5. Valitaan kerholle sihteeri. (Vuonna 2013 sihteerin tehtäviä on hoitanut Esa Moilanen.)
    6. Nimetään kerhon tiedotus- ja www-vastaava. (Vuonna 2013 kerhon tiedotuksesta, postituksesta sekä nettisivujen päivityksistä on vastannut Timo Rätti.)
    7. Valitaan kerholle jäsenrekisterin ylläpitäjä. (Vuonna 2013 jäsenten kirje- ja sähköpostiosoitteistoa on ylläpitänyt Timo Rätti.)
    8. Valitaan yhteys- ja vastuuhenkilö Antiikki- ja keräilymessuille. (Vuonna 2013 yhteysasioita on hoitanut Markku Sumén.)
    9. Nimetään rahojen arviointipalveluja kerhon nimissä tarjoavat henkilöt. (Vuonna 2013 arviointipalveluja kerhon nimissä ovat tarjonneet Aki Löytynoja, Tero Kontiokari ja Auvo Tirkkonen.)
  9. Muut asiat.

2. ONK:n pikkujoulu 9.12.2013

Järjestämme pikkujoulun maanantaina 9.12.2013 Ravintola Rauhalassa (Mannenkatu 1) klo 18.00 alkaen. Jouluillallisen hinta ONK:n jäsenille on vielä avoin, mutta tulee olemaan selvästi jäsenyyden arvoinen! Hinta kerhon ulkopuolisille on 36 euroa. Alla Rauhalan joulubuffetin menu. Jouluillallisen lisäksi järjestetään myös arvontaa. Ilmoittautumiset Tero Kontiokarille: p. 040 757 4423 tai sp: meklari(at)oulunnumismaatikot.fi.

Aterian alkuun

Karhunvatukkarahkaa L, G
Joululeivonnaisvalikoima

3. Lopuksi...

• Ensi kevään huutokauppaan aletaan ottaa kohteita vastaan 11.11.2013 alkaen. Kohteet tulee olla perillä jo hyvissä ajoin ennen joulua! Yhteydenotot Tero Kontiokari, Kartoittajantie 2, 90650 Oulu / p. 040 757 4423 / sp: meklari(at)oulunnumismaatikot.fi.

Syysterveisin,