ONK 50 vuotta 2012

1. Syyskokouskutsu
  2. Pikkujoulut Rauhalassa 14.12.2015

1. Syyskokouskutsu

Oulun Numismaattisen Kerhon sääntömääräinen syyskokous pidetään maanantaina 9.11.2015 klo 18.00  Lintulammen asukastuvalla (Latokartanontie 1). Kokouksen esityslista löytyy alta. Vuoden 2016 toimintasuunnitelma sekä talousarvio ovat saatavana kokouspaikalla, ja ne voidaan toimittaa myös postitse erillisestä pyynnöstä.

Esityslista

2. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja kaksi ääntenlaskijaa.
  4. Hyväksytään kokoukselle työjärjestys.
  5. Vahvistetaan kerholle seuraavat vuoden 2016 tulevan toiminnan ohjaajat:
    1. Toimintasuunnitelma 2016, sisältää kokoontumisaikataulut.
    2. Tulo- ja menoarvio 2016.
    3. Liittymis- ja jäsenmaksujen suuruudet kalenterivuodelle 2016. Jäsenmaksu on ollut 7 € (alle 18-vuotiaat 0 €) vuodessa.
  6. Valitaan kerhon hallituksen jäsenet:
    1. Valitaan vuodelle 2016 kerhon puheenjohtaja, joka toimii myös yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana. (Vuonna 2015 kerhon puheenjohtajana on toiminut Markku Sumén.)
    2. Valitaan vuodelle 2016 kaksi hallituksen jäsentä erovuoroisten tilalle. (Erovuorossa ovat Matti Alajoki ja Veli-Matti Koskela.)
    3. Valitaan vuodelle 2016 kerhon hallituksen varajäsen. (Erovuorossa on Esa Moilanen.)
  7. Valitaan kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat. (Vuonna 2015 toiminnantarkastajina ovat toimineet Reijo Karppinen ja Juha Vuorio. Varatoiminnantarkastajina ovat toimineet Eero Mattila ja Esko Veijola.)
  8. Nimetään vastuuhenkilöt seuraaviin kerhon toiminnan kannalta keskeisiin tehtäviin kalenterivuodelle 2016. Alla luetellut kohdat voidaan käsitellä syyskokouksessa, mutta ne voidaan jättää sääntöjen mukaan myös uuden hallituksen päätettäväksi. Päätöstenteko syykokouksessa antaa vahvemman selkänojan tulevalle toiminnalle, koska syyskokouksessa on enemmän jäseniä ottamassa asioihin kantaa.
    1. Valitaan kerholle varapuheenjohtaja. (Vuonna 2015 varapuheenjohtajana on toiminut Pekka Alatalo.)
    2. Valitaan huutokaupanhoitaja. (Vuonna 2015 huutokaupanhoitajana on toiminut Tero Kontiokari.)
    3. Valitaan huutokauppatoimikunta. (Vuonna 2015 toimikunnan jäseniä ovat olleet Markku Sumén, Jani Nuorala, Janne Liuski ja Rauno Mäkitalo ja täydennysjäseninä ovat toimineet Auvo Tirkkonen ja Veli-Matti Koskela.)
    4. Nimetään kerhon varainhoitaja. (Vuonna 2015 varainhoitajana on toiminut Aki Löytynoja.)
    5. Valitaan kerholle sihteeri. (Vuonna 2015 sihteerin tehtäviä on hoitanut Matti Alajoki.)
    6. Nimetään kerhon tiedotus- ja www-vastaava. (Vuonna 2015 kerhon tiedotuksesta, postituksesta sekä nettisivujen päivityksistä on vastannut Timo Rätti.)
    7. Valitaan kerholle jäsenrekisterin ylläpitäjä. (Vuonna 2015 jäsenten kirje- ja sähköpostiosoitteistoa on ylläpitänyt Timo Rätti.)
    8. Valitaan yhteys- ja vastuuhenkilö Antiikki- ja keräilymessuille. (Vuonna 2015 yhteysasioita on hoitanut Markku Sumén.)
    9. Nimetään rahojen arviointipalveluja kerhon nimissä tarjoavat henkilöt. (Vuonna 2015 arviointipalveluja kerhon nimissä ovat tarjonneet Aki Löytynoja, Tero Kontiokari ja Auvo Tirkkonen.)
  9. Suomen Numismaatikkoliiton kevätkokouksen 2017 pyytäminen Ouluun - tai vastaavasti syyskokouksen. Puheenjohtaja esittelee.
  10. Pikkujoulut Rauhalassa 14.12.2015.
  11. Muut asiat.

2. Pikkujoulut Rauhalassa 14.12.2015

Kerhon perinteiset pikkujoulut järjestetään Ravintola Rauhalassa (Mannenkatu 1) maanantaina 14.12.2015 klo 18.00 – 20.00. Joulumenu on jälleen monipuolinen, löytyy Rauhalan nettisivuilta: www.ravintolarauhala.fi -> Juhlat -> Rauhalan joulubuffet. ONK:n jäsenille buffetin hinta on tänä vuonna 20 €/hlö ja muille 35 €/hlö.

Ilmoittautumiset Tero Kontiokarille: p. 040 757 4423 tai sp: meklari(a)oulunnumismaatikot.fi viimeistään sunnuntaihin 6.12.2015 mennessä.

Hyvän jouluruuan lomassa järjestetään pientä arvontaa. Tervetuloa!

Terveisin,

puh. 040 553 8698 (iltaisin)