SÄHKÖINEN JÄSENKIRJE huhtikuu 2009

Hyvät kerhon jäsenet,

muistutuksena vielä, että seuraava kerhoilta on pääsiäisen takia poikkeavasti jo ensi maanantaina, 6.4. Paikkana on yläkerran luokka, jota ei tosin ole vielä varmistettu. Paikanpäällä on kuitenkin informaatiota luokasta. Myös huhtikuun toinen kokoontuminen on poikkeavaan aikaan, eli 20.4., jolloin Aki Löytynoja pitää esitelmän rahojen hintakehityksestä.

Lisäksi aiheena vielä seuraavat asiat:

1. Yhteistyö Osakekirja.fi:n kanssa

Numismaatikkoliitto on viime kokouksessaan hyväksynyt jäsenekseen Osakekirjakeräilijät ry:n. Osakekirjojen keräily on Suomessa vielä perinteiseen numismatiikkaan verrattuna pienimuotoista, mutta Oulun Numismaattinen Kerhokin ottaa mielellään mukaan toimintaan osakkeiden ja arvopapereiden keräämisestä kiinnostuneet uudet jäsenet. Jos vahassa jäsenistössä on henkilöitä, joita kiinnostaisi laajentaa keräilyään uudelle alueelle, niin Osakekirja.fi tarjoaa nyt Oulun Numismaattisen Kerhon jäsenille hyvät edut:

• Laajan valikoiman osakekirjoja ja nopean väylän osakekirjojen myymiseen.
  • 15 % alennus osakekirjoista ja keräilytarvikkeista (mapit, katalogi), kun käytät verkkokaupan ostoksissa alennuskoodia ONK15.
  • Osakekirja.fi:n kautta ostettujen / myytyjen osakekirjojen tai asiapapereiden kokonaissumman ylittäessä 200 euroa 1.1. – 31.8.2009 välisenä aikana, Osakekirja.fi hyvittää Oulun Numismaattisen Kerhon SEKÄ liiton jäsenmaksun vuodelle 2009.

Osakekirja.fi on vanhoihin osakekirjoihin sekä asiapapereihin erikoistunut keräilyliike. Osakekirja.fi:n löytää netistä osoitteesta http://www.osakekirja.fi/ ja puhelimitse Janne Pietikäinen / 044 521 2121.

2. Panimoaiheisia keräilyterveisiä

Hei!
Nimeni on Kim Lindberg. Keräilen vanhoja suomalaisia olut- ja kaljaetikettejä ym. vanhaa panimotavaraa. Jos teidän huutokaupoissanne on kyseistä tavaraa niin voitteko ottaa ystävällisesti yhteyttä? Tai jos teidän jäsenillänne on, voittehan ottaa yhteyttä?

Ysävällisin terveisin,
Kim Lindberg
puh 040 502 2778

3. Kevään loput kerhoillat

Vielä on neljä kokoontumista tälle keväälle:

06.04. 18:00-20:30 Yläkerta
20.04. 18:00-20:30 Yläkerta Rahojen hintakehitys, Aki Löytynoja.
11.05. 18:00-20:30 Luokka 14.
25.05. 18:00-20:30 Luokka 14. Kesätauko alkaa.

Keväisin terveisin,
Timo Rätti, jäsensihteeri